Diari dels àpats

Una dieta saludable ha de ser variada, adaptada a les necessitats de cada persona.

La piràmide nutricional ens orienta a consumir els diferents grups d’aliments. Per tenir una adequada aportació d’energia durant el dia, es recomana repartir els aliments en 4 o 5 àpats diaris, els tres principals: esmorzar, dinar i sopar /  i 1 o 2 complementaris: un a mig matí i un altre a mitja tarda (berenar).

 

La importància d'esmorzar: no fer-ho pot augmentar el pes | Canal ...

Quants més colors hi hagi al plat, l’alimentació será més variada i més completa. 😉

Com que aquests dies no dinareu al menjador i no sabrem què menjareu, us proposem que ens feu un diari dels vostres àpats.

Fes un click  aquí per descarregar el material didàctic (Menu_Setmanal)

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s