Miquel Sanchéz

Miki

El meu nom és Miquel i mentre escric això tinc 22 anys. Sóc una persona compromesa i ferma amb els meus ideals i valors, intentant transmetre’ls, perquè cadascú se’ls pugui fer seus i adaptar-los a la seva persona, ara que ens trobem en una societat on tenim una infinitat de pensaments que conflueixen entre ells.
Estic immers en el món del lleure des d’abans de néixer perquè els meus pares han estat, durant molt d’anys, monitors i directors de lleure. És per això que m’han educat i he crescut en l’educació en l’oci i el lliure, i tots els valors que implica i comporta aquesta visió.
Parlant més en l’àmbit professional, sóc Tècnic en Animació Sociocultural i Turística. Una Formació Professional de Grau Superior en què vaig poder descobrir i treure a la llum quines eren i són les meves potencialitats, sense deixar de banda aquelles mancances que tots tenim, però que amb consciència d’elles, les poden transformar i reconduir dins el que ens sigui possible. Aquesta a hores d’ara s’ha convertit en la meva principal línia d’actuació, que totes les nenes i nens, reconeguin per si sols, quins són els seus punts forts i febles, per anar formant la seva pròpia personalitat.
Actualment estic estudiant el Grau de Treball Social a la UB, i estar formant-me com a tal, em va deixant entreveure cap a on vull enfocar el meu futur, sigui en aquesta professió o en una de diferent.
He estat gairebé quatre anys, monitor a un dels meus esplais de petit, aquest és el meu segon any com a monitor de menjador i serà el meu tercer com a monitor de Casals d’Estiu on no només treballem amb els infants i joves, sinó que fem una feina integral amb la família, que és un dels principals actors per al millor desenvolupant de les nenes i nens.
Com a futur més immediat, tinc pensament de formar-me com a Director de Lleure, on podré aprendre tècniques que no em serviran només per a la direcció i organització, sinó pel mateix enriquiment de noves maneres de treballar i una nova visió d’aquesta educació.
Per tancar aquesta presentació, m’agradaria remarcar que totes les persones tenim ritmes diferents d’aprenentatge i creixement, i és el fet que hauríem de tenir presents nosaltres com a educadors, per donar el millor de nosaltres a cada nena i nen, durant la nostra tasca d’acompanyament.

Citant a Pedro Poveda: “Con dulzura se educacon dulzura se enseña, … se hace todo lo Bueno.”

Miquel

Anuncis